Kulttuurityö ja hyvinvointi -työpajakokonaisuuden ilmoittautuminen auki

Hankkeen ensimmäinen työpaja järjestetään kolmiosaisena marraskuussa. Ilmoittautuminen työpajaan aukesi tänään 27.9.2021.

KULTTUURITYÖ JA HYVINVOINTI -työpajassa kutsumme yhteen tapahtuma- ja kulttuurialalla työskenteleviä sekä vaikuttavia henkilöitä tarkoituksena keskustella ja kehittää yhdessä toimintamalleja koskien tapahtuma- ja kulttuuriallla työskentelevien hyvinvointia. Työpajassa reflektoidaan kulunutta pandemia-aikaa, vaihdetaan kokemuksia ja ennen kaikkea katsotaan tulevaisuuteen.

Miten poikkeuksellinen aika on vaikuttanut alalla työskentelevien hyvinvointiin? Miten toimintaympäristö on muuttunut? Mikä edistää pärjäämistä ja jaksamista myös tulevaisuudessa?

Työpajan osat järjestetään kolmena peräkkäisenä marraskuun tiistaina:
2.11.2021 paikanpäällä Tampere-talossa
9.11.2021 verkossa zoomin sekä foorumin välityksellä
16.11.2021 verkossa zoomin sekä foorumin välityksellä

Työpajaan osallistuminen on maksutonta, ja myös matkakustannuksia paikanpäälle voidaan kohtuudella korvata. Tapahtumaan tulee silti ilmoittautua ennakkoon tästä linkistä. Ilmoittautuminen on auki 26.10.2021 asti.

Työpajan facebook-tapahtuma löytyy täältä.

KULTTUURITYÖ JA HYVINVOINTI -työpajan suunnitteluun ja järjestämiseen ovat osallistuneet hankkeen pääjärjestäjän lisäksi asiantuntijoitta seuraavilta tahoilta:
Humanistinen ammattikorkeakoulu (Humak), LiveFIN ry, Pirkanmaan festivaalit (PirFest ry) sekä Taide- ja kulttuurialan ammattijärjestö (TAKU ry).
Työpajan tulee vetämään asiantuntija Freet2030-hankkeesta, lehtori Sikke Leinikki (Humak).