Viimeinen alueellinen verkostoitumiswerstas Kangasalla 8.3.2023 - ilmoittaudu NYT!

RATKI-hanke järjestää maaliskuun alussa rakentamisen kiertotalouden verkostoitumiswerstaan Kangasalla. Itäiselle Pirkanmaalle keskittyvä werstas järjestetään keskiviikkoiltapäivällä 8.3.2023.
Tilaisuus on avoinna kaikille kiinnostuneille. Tähän werstaaseen päättyy RATKIn alueellisten verkostoitumistapahtumien sarja.

Kutsumme Kangasalan, Valkeakosken, Pälkäneen ja Kuhmoisten alueilla rakentamisen kiertotalouden parissa työskenteleviä teknisen toimen ja ympäristönsuojelun viranhaltijoita, suunnittelijoita, urakoitsijoita ja muita sidosryhmien edustajia kuulemaan ja jakamaan kokemuksia rakennetun ympäristön kiertotaloustoimista alueella ja pohtimaan tulevaisuuden mahdollisuuksia ja tarpeita. Verkostoitumiswerstas järjestetään keskiviikkoiltapäivällä 8.3.2023 Kangasalla.

Kangasalan verkostoitumiswerstas järjestetään Kangasalan Lepokodissa, osoitteessa Ruutanantie 26.

Tilaisuus alkaa klo 12:00 RATKI-hankkeen tarjoamalla kevyellä lounaalla ja päättyy noin klo 15:30.

Ilmoittaudu osoitteessa forms.office.com/e/uTkRwNFY7H .

Alustava ohjelma Kangasalla 8.3.2023:

Klo 12  RATKI-hankkeen tarjoama kevyt lounas

• Kiertotalouden toteutuminen Humuspehtoorin toiminnassa, Suvi Mantsinen, Humuspehtoori Oy
  • Kiertotalousesimerkkejä Luopioisista, Marjo Koivulahti, Ramboll Finland Oy
  • MARA-asetus ja -ilmoitusmenettely, Emmi Pajunen, Pirkanmaan ELY-keskus
  • Keskustelua: Kokemuksia kiertotaloushankkeista
  • Maarakentajan puheenvuoro, Jussi Haavisto, Maarakennus T.Haavisto Oy
  • Tarasten kiertotalousalue – Mevaset, Seppo Uusitalo, Mevaset Oy
  • Rakennusosien uudelleenkäyttö – ReCreate, Jukka Lahdensivu, Ramboll Finland Oy & Tampereen yliopisto
  • Pirkanmaan kiertotalouskeskuksen esittely, Karoliina Tuukkanen, Kiertotalous Pirkanmaa

******

Muutokset mahdollisia.