Peluutus 30.9.22 Jyväskylän yliopiston tutkijoiden yössä

Tervetuloa pelaamaan kompensaatiopeliä 30.9. Jyväskylän yliopiston tutkijoiden yöhön!

Voit tulla pelaamaan Kompensaatiopeliä ohjattuun peluutukseen Jyväskylän yliopiston Tutkijoiden yöhön 30.9.2022. Parhaan kokemuksen saa jos voit pelata pelin loppuun saakka kehittäjänä joka rakentaa projekteja, tai luonnonsuojelijana, joka yrittää säilyttää alueen luontoa mahdollisimman paljon. Voit myös tulla pelaaamaan lyhyemmäksi aikaa tai katsomaan pelaamista vierestä.

Voit tutustua peliin etukäteen ohjevideolta, joka on tekstitetty suomeksi ja englanniksi. Pelin pelaaminen ei kuitenkaan edellytä sääntöjen opettelua ennalta, vaan peluutuksessa on mukana pelinohjaajana yksi pelin kehittäjistä, tutkija, HT Nina V. Nygren.