Data hyötykäyttöön – tee älyteko ja ryhdy AI-lähettilääksi

Onko sinulla yrityksenne datasta hyvä ote? Jos, niin ota rennosti! Jos epäröit, niin lue AI-lähettiläistämme, ryhdy AI-lähettilääksi ja tapaa meidät TechTurkuWeekillä tai jo huomenna perjantaina 4.3. twitch-kanavalla.

Nyt on syytä rentoutua hetki tyytyväisenä datan ääreen! AI-lähettiläiksi on Turussa ja Tampereella ryhtynyt yli 30 henkilöä pk-yrityksistä. Yritykset ovat eri toimialoilta teollisuudesta ravintoloihin ja tuotannosta palveluihin. Osallistujien koulutustaustat vaihteli teknologiasta ja tuotannosta johtamiseen ja markkinointiin. Tämä kokenut osaajajoukko on saanut oman kokemuksellisen kasteensa dataan, signaalin löytämiseen sekä ymmärrystä siitä, mitä tekoäly on ja mitä ei. Ja etenkin: ”Mitä seuraavaksi, AI-lähettiläs?” No, alla on vaihtoehtoja:

Lisätietoja:

Lehtori Antti Tuomisto + Turun yliopiston AI-lähettilästiimi