AI-lähetit matkaan suunnitelmien kera

Henkilöitä Teams-kokouksessa.

Opettavia kokemuksia datasta ja tekoälystä, uutta tietoa päätöksentekoa varten datakehitysprojektien jatkotoimenpiteistä, niiden muodosta ja sisällöstä sekä verkostoitumista. Tätä kaikkea oli tarjolla AI-lähettien viimeisessä työpajassa tiistaina 24.1., kertoo Turun yliopiston AI-lähettilästiimi.

Kirsikkana kakussa oli kahdeksan AI-lähettilästä, jotka kertoivat omasta keissistään. Kokemuksia jaettiin ja verkostoitumista syntyi lähettien kesken, kun projektitutkija Tanja Vähämäki johdatti yhdestä datasetistä ja liiketoimintakeissistä toiseen. Loistavaa!

Lisäksi kuultiin erikoistutkija Paavo Nevalaisen tietoisku tekoälymenetelmistä. MarshallAI:n Arttu Laitinen johdatti erinomaisesti konenäköratkaisujen maailmaan.

Lopuksi vielä lehtori Antti Tuomisto kiitoksien ja kumarruksien lisäksi kokosi jatkotoimenpide-ehdotukset, joista keskustellaan AI-lähettiläiden kanssa kahdenkeskisissä loppukeskusteluissa.

Matka jatkuu! Ollaan yhteyksissä, sillä AIL-projekteja on tarjolla jatkossakin.

Lisätietoja AI-lähettiläs -hankkeesta:

Antti Tuomisto ja Turun yliopiston AI-lähettilästiimi
antti.tuomisto@utu.fi, 040-7371533
AI-lähettiläs-hanke

Uutinen on alunperin julkaistu Turun yliopiston Johtamisen laitoksen verkkosivuilla.