Tervetuloa Digiosaajaksi yhdessä kokeillen ja oppien -työpajoihin!

hankkeen logo

Kutsumme sinut osallistumaan Digiosaajaksi yhdessä kokeillen ja oppien -työpajoihin Ravintola Manseriin! Työpajoissa pääset tutustumaan oppimisympäristöön, jonka avulla voit kehittää omia digitaitojasi. Työpajat ovat suunnattu avun käyttäjille, avustajille tai muuten avustus- ja ohjaustyötä tekeville henkilöille. Työpajoja järjestetään kolme. Voit osallistua kaikkiin työpajoihin tai valita itsellesi sopivat. Voit saapua työpajoihin klo 13.45 alkaen kahvittelemaan.

Digitaidot työssä ja koulutuksessa -työpaja

tiistaina 7.3. klo 14 – 15.30

• Työpajassa tutustutaan oppimisympäristön avulla työssä ja koulutuksessa tarvittaviin digitaitoihin.

Digitaidot yhteiskunnassa toimimisessa -työpaja

tiistaina 14.3 klo 14 – 15.30

• Työpajassa tutustutaan oppimisympäristön avulla muun muassa tietoturvaan, nettietikettiin sekä kommunikointiohjelmiin.

Digitaidot iloa ja hyvinvointia lisäämässä -työpaja

tiistaina 21.3 klo 14 – 15.30

• Työpajassa tutustutaan oppimisympäristön avulla iloa ja hyvinvointia lisääviin digitaitoihin.

Työpajat järjestetään avustaja-avun käyttäjä pareille, mutta voit tarvittaessa osallistua myös yksin. Autamme työpajassa digilaitteiden ja sovellusten käytössä, mutta muuta avustamista emme voi tarjota. Ota tarvittaessa yhteyttä palveluntarjoajaan ja sovi avustusvuorot työpajojen ajankohdille. Työpajassa osallistujilla on hyvä olla mukanaan kannettava tietokone tai tabletti ja kuulokkeet. Tuomme tarvittaessa laitteita lainaksi työpajaan.

Ilmoittaudu työpajoihin perjantaihin 24.2 mennessä alla olevan ilmoittautumislinkin kautta. Työpajoihin otetaan 20 ensimmäistä ilmoittautujaa per työpaja.

Ilmoittaudu työpajoihin (Linkki aukeaa uuteen ikkunaan)

Työpajat järjestetään Ravintola Manserissa osoitteessa Yliopistonkatu 56, 33100 Tampere.