Webinaari 19.5.: aiheena tietotekniset perustaidot - tule mukaan!

kuvituskuva - kolme kannettavaa tietokonetta, näppäimistön yllä kädetTervetuloa perjantaina 19.5.2017 klo 9-11 webinaariin, jonka aiheena on tietotekniset perustaidot. Kouluttajina toimivat Merja Sjöblom TIEKEstä ja Anneli Haapaharju Erilaisten oppijoiden liitosta. Webinaari on tarkoitettu kaikille ICT-perustaitojen oppimisesta ja kouluttamisesta kiinnostuneille. Maksuttoman tilaisuuden järjestää Taikoja-koordinaatiohanke.

Linkki webinaariin: http://omnia.adobeconnect.com/taikoja . Ei ennakkoilmoittautumista, mukaan mahtuu sata ensimmäistä sisään kirjautunutta.

Ohjelma:

klo 8.30 – 9 sisäänkirjautuminen ja asetusten tarkistaminen
9 – 9.10 webinaarin avaus ja esittäytyminen
9.10 – 10 digiosaamisen vauhdittaja Merja Sjöblom, TIEKE Tietoyhteiskunnan kehittämiskeskus ry: Digiosaava Suomi tänään ja huomenna
10 – 10.50 apuvälineasiantuntija Anneli Haapaharju, Erilaisten oppijoiden liitto: Kokemuksia ICT:n taidoista
10.50 – 11 palaute ja päätös

Huomioitavaa webinaarin osallistujalle:

• Käytä langallista verkkoa, jos mahdollista.
  • Sulje ylimääräiset ohjelmat – varsinkin sellaiset, jotka käyttävät video- ja äänilaitteita.
  • Kuulet äänet parhaiten, jos käytät ulkoisia kaiuttimia tai kuulokkeita.
  • Ulkoiset video- ja äänilaitteet tulee kytkeä tietokoneeseen ennen huoneeseen kirjautumista.