TAITO-verkosto täydentyy uusilla hankkeilla elokuussa 2019

Elokuu tarjoaa vielä runsaasti kesäisiä päiviä ja niiden innoittamana onkin mukavaa toivottaa uusia hankkeita mukaan TAITO-ohjelmaan. Aiemmin keväällä 2019 toimintansa aloittivat OPPIJA ikä kaikki ja Perusta – perustaidot hallussa -hankkeet, joista ensimmäisen päätoteuttaja on Tampereen Ammattikorkeakoulu ja jälkimmäistä vetää Turun kaupunki. Kesäkuussa mukaan tuli Verkko voittaa välimatkat – VVV-hanke, jota vetää Kehitysvammaisten Tukiliitto ry.

Elokuussa toimintansa aloitti kolme hanketta ja mukana on myös verkoston ensimmäinen erityisesti ruotsinkieliseen kohderyhmään pureutuva Taito-basfärdigheter för yrkesutbildning, jonka päätoteuttaja on Svenska Österbottens förbund för utbildning och kultur. Elokuussa aloittivat myös Oulun Ammattikorkeakoulun vetämä OSUVAT TAIDOT – kansallinen open badge-osaamismerkistö tietotekniikkaa soveltavien ongelmaratkaisutaitojen kehittämiseen -hanke, sekä Helsingin Diakonissalaitoksen säätiön vetämä Yhdessä taitaen.

Tervetuloa mukaan hankeverkostoon!