TAIKOJA-tiimin esittelyt: TAIKOJA turkulaisittain

Nimeni on Tiina Suni, ja tulen Turun ammattikorkeakoulusta. Koulutukseltani olen kasvatustieteilijä ja aineenope, mutta tutkimus- ja kehitystoiminta imaisi minut päätoimisesti mukaansa jo kymmenen vuotta sitten, ja tällä TKI-tiellä edelleen tallaan. Työssäni pääsen kurkistamaan mitä moninaisimpiin koulutuksen ja opetuksen maailmoihin, ja olen vieläkin ihan innoissani työstäni!

Lähdimme Turun AMK:sta mukaan TAIKOJA ll -hankkeeseen marraskuun alussa. Oma osuuteni keskittyy lähinnä koulutus- ja tapaamiskokonaisuuksien suunnitteluun ja toteutukseen. Tällä hetkellä työstämme yhdessä hankeperheen kevään tapaamisia, joista ensimmäinen pidettiin helmikuussa. On ollut hienoa päästä mukaan TAIKOJA-porukkaan ja tutustua upeisiin projekteihin, joilla kaikilla on yhteinen nimittäjä.

TAIKOJA-verkostolle haluaisin välittää viestin: tule rohkeasti mukaan toimintaan, osallistu, tutustu ja tapaa muita. Yksi hanketyön hienoimpia juttuja on jakaa oppimaansa ja oppia muilta. Tehtävämme TAIKOJA-tiiminä on tukea teitä kaikkia hanketoteuttajia, auttaa teitä löytämään toisenne ja oivaltamaan yhdessä. Tule siis rohkeasti mukaan yhteisiin tapaamisiin!

Kirjoittaja: Tiina Suni, Turun ammattikorkeakoulu