TAIKOJA on nyt TAIKOJA II

TAIKOJA II -hanke aloitti toimintansa tänään 1.11. ja mukana uudessa koordinaatiohankkeessa ovat Tampereen yliopisto, OK-Sivis ja TurkuAMK. Toiminta jatkuu hyväksi havaittujen askelmerkkien pohjalta ja myös tiedotuskanavat säilyvät pääosin ennallaan.

Kiitokset Omnian ja HAMKin TAIKOJA-tiimeille hyvästä työstä!

TAIKOJA (I:en) viimeinen kuukausi on sujunut lennokkaasti. Verkostoitumispäivä 4.10. Helsingissä, projektitiimin tapaaminen Hämeenlinnassa, osallistumisia verkoston hankkeiden ohjausryhmiin sekä Helsingissä pidettyyn Kansainväliseen vertaistuen päivään ja Turussa pidettyyn MAO-seminaariin ovat pitäneet väen kiireisenä.

TAIKOJA II – aikakauden ensimmäinen verkostoitumistilanne tapahtuu heti 1.11. sillä Tampereen yliopistossa järjestettävillä Työelämän tutkimuspäivillä toteutetaan TAITO-verkoston teemoja käsittelevä työpaja.

Kiitokset Ira!

Mika

7.11.2018 13:18

hyvää alkua/jatkoa projektille! Paljon vettä on Tammerkoskessakin kohissut hankkeen aikana- jatkukoon!

Ira Aaltonen

2.11.2018 23:33