ITK2017 käyntiin - TAIKOJA TAITO-hankkeiden kanssa mukana menossa

Interaktiivinen Tekniikka Koulutuksessa -konferenssi on tänäkin vuonna kerännyt Hämeenlinnan Aulangolle yli kaksituhatta teknologia-avusteisen koulutuksen ja oppimisen harjoittajaa. Myös TAITO-hankkeista Noheva, Puhti, Osallisena Verkossa, Työelämän ICT-taidot kaupan alalla sekä TAIKOJA rakensivat yhdessä konferenssiin oman esittelyosaston, jossa jo torstaipäivän aikana vieraili keskustelemassa yli sata konferenssivierailijaa. Verkostoituminen jatkuu perjantaina 7.4. ja esittelyosastomme löytyy näyttelypaikasta 218, nähdään siis siellä!

Tässä kuvakavalkadi torstaipäivältä:

itk_02
Heikki (Työelämän ICT-taidot kaupan alalla), Tuuli ja Henna-Riikka (Noheva & Puhti) TAITO-hankkeiden ständillä

itk_01
Heikki esittelee Rusen ICT-testiä konferenssivieraille

itk_05
Mika innostaa konferenssikävijöitä osallistumaan seuraavaan TAITO-hakuun

itk_03
Réka ja Marianne (Osallisena Verkossa) TAITO-hankkeiden ständillä

Tarjolla oli monipuolista materiaalia. Kynät, TAIKOJA-muistilehtiöt ja Fazerit tekivät erityisesti kauppansa.