Vertaisoppimisen menetelmäkoulutus 27.11. Tampereella

27.11.2017 klo 10 – 15, Cumulus City Koskikatu, Koskikatu 5, Tampere

Työskenteletkö hankeverkostossa ja haluat kehittää kumppanusten yhteistyötä? Haluaisitko oppia muiden hankkeiden työstä ja tuloksista? Tahdotko jakaa oman hankkeesi hyviä käytäntöjä muille?

Vertaisoppimisen menetelmäkoulutuksessa perehdytään erilaisiin vertaisoppimisen ja -jakamisen menetelmiin, joita voi hyödyntää hanketyössä. Päivän vetäjänä toimii Humanistisen ammattikorkeakoulun yliopettaja Pekka Kaunismaa, joka tuntee erityisesti sähköisiä vertaisoppimisen menetelmiä. Kokeilemme niitä myös käytännössä (mainitse ilmoittautuessasi, voitko ottaa mukaan oman kannettavan tietokoneen tai tabletin sekä kuulokemikrofonin).

Lisäksi kokeilemme Opintokeskus Siviksen hankkeille kehittämää vertaisoppimisen menetelmää, joka pohjautuu Järjestövisiitti-työkaluun. Lähetämme ilmoittautuneille työkaluun liittyvät valmistautumisohjeet ennen koulutuspäivää.

Ilmoittaudu tilaisuuteen viimeistään 15.11. osoitteessa https://goo.gl/forms/W7QgfxSSgFePZ9WB2 .

Koulutuspäivä on tarkoitettu opetus- ja kulttuuriministeriön Taito-ohjelmasta rahoitusta saaville hankkeille. Jos tilaa riittää, mukaan otetaan mielellään myös muita hanketoimijoita.

Ohjelma:

• (9.30 – 10 aamukahvi)
  • 10 – 10.30 tervetuloa; esittäytyminen
  • 10.30 – 12.00 vertaisoppimisen ja vertaiskehittämisen menetelmiä (kokeillen)
  • 12 – 13 lounas
  • 13 – 14.30 hankevisiitin kokeilu – kahvittelu työn kuluessa
  • 14.30 – 15 yhteenveto ja päätös.

Lisätiedot:

Eeva Jeronen, Opintokeskus Sivis, eeva.jeronen[at]ok-sivis.fi, puh. 040 717 7015