Webinaaritallenne Yrityssprintti 15.3.2022 Seinäjoki

Pk-yritys, millaista on huomisen kuluttajaliiketoiminta? Webinaaritallenne johdattelee tulevaisuuteen ja antaa työkaluja liiketoiminnan suunnitteluun.

Toista video YouTubessa (aukeaa uuteen välilehteen)

Video on kuvattu 15.3.2022 Yrityssprintti -webinaarissa, joka on osa Etelä-Pohjanmaan mikro- ja pk-yritykselle suunnattua yritysvalmennusten sarjaa. Tämä osio on suunnattu kuluttaja-asiakkaita palveleville yrityksille.

Puhujat ja teemat:
Johdatus tulevaisuusajatteluun, Jari Kolehmainen, Tampereen Yliopisto* (kohdasta 0.15 alkaen)
Kuluttajatrendit, Heli Kurikka, Tampereen Yliopisto* (kohdasta 11.30 alkaen)
Tulevaisuustyö yrityksissä, Jari Kolehmainen* (kohdasta 36.40 alkaen)
Muutos haltuun strategian avulla, Annika Tidström, Vaasan yliopisto** (kohdasta 51.10 alkaen)
Valmennus (Business Model Canvas) ja käytännön opit/Tero Luoma, Lite Bättre (osa 1*/osa 2**) (kohdasta 1.08.50 alkaen)

Tilaisuus on järjestetty osana hankkeita: *Pienten yritysten ketterät strategiat (ESR rahoituksella) ja **Tulevaisuusorientoitunut strategiatyö Etelä-Pohjanmaan pk-yrityksissä (EAKR rahoituksella)