Robotisoituva työ – yhdessä oppimisen mahdollisuudet työpaikalla? Avoin etäseminaari 22.4.2021 klo 10.15–11.30

Millainen rooli yhteisöllisellä oppimisella on muuttuvassa työssä? Miten ohjelmistorobotiikka muotoutuu osaksi työyhteisön toimintatapoja? Kuinka itseohjautuvuus voi tukea uudistumista? Tervetuloa kuulemaan uusimpia tutkimustuloksia avoimeen, maksuttomaan seminaariin!

OHJELMA

10.15–10.25 Avaussanat: Yhteisöllisen oppimisen rooli muuttuvassa työssä, tutkimusjohtaja Kirsi Heikkilä-Tammi, Tampereen yliopisto

10.25–10.50 Robotiikka osaksi työyhteisön toimintatapoja, tutkijat Sanna Nuutinen & Laura Bordi, Tampereen yliopisto

10.50–11.00 Kysymyksiä ja keskustelua tuloksista

11.00–11.30 Itseohjautuvuus: uudistumista tukeva tapa organisoitua, projektipäällikkö Riitta-Liisa Larjovuori, Tampereen yliopisto

Seminaarissa esittelemme Yhteisöllinen oppiminen taloushallinnon robotisaatiomuutoksessa -tutkimushankkeen keskeisiä tuloksia. Saamme myös vieraaksemme projektipäällikkö Riitta-Liisa Larjovuoren TEOT – Työhyvinvointi esimiehettömässä organisaatiossa -tutkimushankkeesta. Molempia hankkeita rahoittaa Työsuojelurahasto. Seminaarin järjestää Tampereen yliopiston työhyvinvoinnin tutkimusryhmä.

Ilmoittaudu tilaisuuteen 20.4. mennessä: Ilmoittautumislomake

Siirry Teams-tilaisuuteen seuraavasta linkistä: Linkki loppuseminaariin