Tervetuloa Nokialle ja Lempäälään verkostoitumiswerstaisiin!

RATKI-hanke järjestää helmikuussa kaksi rakentamisen kiertotalouden verkostoitumiswerstasta. Ensimmäinen Länsi-Pirkanmalle keskittyvä werstas järjestetään keskiviikkoiltapäivällä 1.2.2023 Nokialla. Toinen Etelä-Pirkanmaahan keskittyvä werstas järjestetään viikkoa myöhemmin 8.2.2023 Lempäälässä.
Molemmat tilaisuudet ovat avoinna kohderyhmästä ja paikkakunnasta riippumatta kaikille kiinnostuneille.

Kutsumme Nokian, Sastamalan, Ylöjärven, Hämeenkyrön ja Punkalaitumen alueilla rakentamisen kiertotalouden parissa työskenteleviä teknisen toimen ja ympäristönsuojelun viranhaltijoita, suunnittelijoita, urakoitsijoita ja muita sidosryhmien edustajia kuulemaan ja jakamaan kokemuksia rakennetun ympäristön kiertotaloustoimista alueella ja pohtimaan tulevaisuuden mahdollisuuksia ja tarpeita. Verkostoitumiswerstas järjestetään keskiviikkoiltapäivällä 1.2.2023 Nokialla.

Nokian verkostoitumiswerstas järjestetään Nokian kirjasto- ja kulttuuritalo Virran Hiomo-salissa, osoitteessa Härkitie 6.

Tilaisuus alkaa klo 12:00 RATKI-hankkeen tarjoamalla kevyellä lounaalla ja päättyy noin klo 15:30.

Ilmoittaudu https://forms.office.com/e/rwid1AV41P tiistaihin 24.1.2023 mennessä.

Alustava ohjelma Nokialla 1.2.:

Klo 12  RATKI-hankkeen tarjoama kevyt lounas

• Luonnonkiviteollisuuden sivukivien hyödyntäminen, Antti Elomaa, Tampereen kovakivi
  • Rakeistetun tuhkan hyödyntäminen Siltatien liikuntakenttien rakenteissa, Ari Jokihaara, Ylöjärven kaupunki
  • MARA-asetus ja –ilmoitusmenettely, Emmi Pajunen, Pirkanmaan ELY-keskus
  • Keskustelua: Kokemuksia kiertotaloushankkeista
  • Uusia vaihtoehtoja kierrätysmateriaalien hyödyntämiseen, Henna Välikangas, GRK Suomi Oy
  • Projektinjohto-osaamisen ja yhteistyöverkostojen avulla kohti kiertotaloutta, Perttu Ketola, Cireco Finland Oy
  • ECO3 bio- ja kiertotalouden yritysalue, Sakari Ermala, Verte Oy
  • Kommenttipuheenvuoro ECO3-alueen toimijoilta, Tero Peltomäki, Revisol Oy ja Miika Kostilainen Yara Suomi Oy
  • Pirkanmaan kiertotalouskeskuksen esittely. Karoliina Tuukkanen, Kiertotalous Pirkanmaa

******

Kutsumme Lempäälän, Pirkkalan, Akaan, Urjalan ja Vesilahden alueilla rakentamisen kiertotalouden parissa työskenteleviä teknisen toimen ja ympäristönsuojelun viranhaltijoita, suunnittelijoita, urakoitsijoita ja muita sidosryhmien edustajia kuulemaan ja jakamaan kokemuksia rakennetun ympäristön kiertotaloustoimista alueella ja pohtimaan tulevaisuuden mahdollisuuksia ja tarpeita. Verkostoitumiswerstas järjestetään keskiviikkoiltapäivällä 8.2.2023 Lempäälässä.

Lempäälän verkostoitumiswerstas järjestetään Lempäälän Wanhalla Asemalla, osoitteessa Asematie 6.

Ilmoittaudu https://forms.office.com/e/rwid1AV41P tiistaihin 31.1.2023 mennessä.

Alustava ohjelma Lempäälässä 8.2.:

Klo 12 RATKI-hankkeen tarjoama kevyt lounas

• Miten kiertotalous toteutuu Lempäälässä, Ulla Palo-oja, Lempäälän kunta
  • MARA-asetus ja -ilmoitusmenettely, Emmi Pajunen, Pirkanmaan ELY-keskus
  • Rakeistettua tuhkaa tien suodatinkerroksessa, Case Pajulahdentie, Anne Valkonen, Via Blanca Oy
  • Keskustelua: Kokemuksia kiertotaloushankkeista
  • Uusia vaihtoehtoja kierrätysmateriaalien hyödyntämiseen, Antti Määttänen, GRK Suomi Oy
  • Kiertotalousesimerkkejä ja -kokemuksia, Jarkko Pakaslahti, Suomen Huoneisto- ja teollisuusrakentajat Oy
  • Pirkanmaan kiertotalouskeskuksen esittely, Karoliina Tuukkanen, Kiertotalous Pirkanmaa

******

Ohjelmiin saattaa tulla pieniä muutoksia lopullisten aikataulujen varmistuttua.
Nähdään Nokialla & Lempäälässä!