Kevätwebinaari on nyt onnistuneesti takana!

Kiitos huikeasta webinaarista!
Kuvassa vasemmalta Milla Salama, Minna Varheenmaa ja Marja Rissanen.

Pirkanmaan kestävien ja älykkäiden tekstiilien osaamis- ja innovaatioekosysteemi -hanke järjesti eilen 16.3.2023 onnistuneen etäwebinaarin kestäviin älytekstiileihin liittyen. Saimme kuulla mielenkiintoisia ja mieltä avaavia esityksiä. Alla pääsette vielä näkemään ohjelmamme rungon. Lisäksi jaamme erinomaiset esitykset luettavaksenne. Webinaarin tallenne julkaistaan mahdollisimman pian, ja se on katsottavissa julkaisemisen jälkeen kaksi viikkoa! Ilmoitamme esityksen julkaisusta kotisivuillamme ja LinkedIn:ssä.

Kevätwebinaari

16,3,2023 järjestetyn webinaarin ohjelma:

13.00 Opening. Minna Varheenmaa, TAMK13.10 Kestävät uudet kuitumateriaalit. Marja Rissanen, TAMK
13.30 Antimikrobiset luonnonpohjaiset käsittelyt tekstiileissä. Stefan Sandås, NordShield Oy
13.45 Älyä luonnosta – Luonnon uutteista suoja-aineita tekstiilimateriaaleihin, Susan Kunnas, Luke
14.00 Tauko 10 min
14.10 Yhteistyöllä lisäarvoa – yhden jäte on toisen raaka-aine. Noora Markkanen, TAMK.
14.25 3D bodyscanning. Niina Hernández, University of Borås, Textile technology
14.40 Suunnitteluprosessit 3D-ohjelmilla. Sirpa Ryynänen, Mikko Vidgren ja Taija Kokkonen, Savonia-ammattikorkeakoulu
14.55 Closing words of the webinar.
15.00 Webinar ends.

Esitykset:

Minna Varheenmaa: Webinaarin avaus ja hankkeen esittely

Marja Rissanen: Kestävät uudet kuitumateriaalit

Stefan Sandås: Antimikrobiset luonnonpohjaiset käsittelyt tekstiileissä

Susan Kunnas: Älyä luonnosta – Luonnon uutteista suoja-aineita tekstiilimateriaaleihin

Noora Markkanen: Yhteistyöllä lisäarvoa – yhden jäte on toisen raaka-aine

Niina Hernández: 3D body scanning

Sirpa Ryynänen, Mikko Vidgren ja Taija Kokkonen: Suunnitteluprosessit 3D-ohjelmilla.

Kevätwebinaarin tallenne. Katsottavissa kaksi viikkoa 5.4.2023 alkaen.

Kiitämme kaikkia esittäjiä ja webinaariin osallistujia! Tavataan loppuseminaarissa 25.5.2023!