Tervetuloa verkkokeskusteluun: Naisena tekniikan alan töissä

Nainen ratkaisee keskustelutilaisuus

Naiset tasa-arvoisesti uralle (NAU!) -hanke järjestää 25.11.2020 klo 14–16 keskustelutilaisuuden Nainen ratkaisee - naisena tekniikan alan töissä.

Asiantuntijapuheenvuoroja ja keskustelua

NAU! -hanketoimijat haluavat, että tekniikka on aidosti tasa-arvoista. Jokaiselle kiinnostuneelle kuuluvat yhtäläiset mahdollisuudet tulla mukaan kehittämään parempaa tekniikkaa ja tekniikan alojen työelämää.

Aika: 25.11.2020 klo 14–16
Paikka: verkkotapahtuma Zoom-ympäristössä.
Kenelle: Kaikille tekniikan alalla työskenteleville naisille ja asiasta kiinnostuneille.

Keskustelua alustavat

• Tasa-arvo, naisten urakehitys ja palkat tekniikan työpaikoilla. Susanna Bairoh, tutkimuspäällikkö Tekniikan Akateemiset.
  • Sukupuolittuneet käytänteet koulumaailmassa – teknisen työn valossa. Sonja Niiranen, tekniikan pedagogiikan yliopistonlehtori, Tampereen yliopisto.

Tervetuloa mukaan keskustelemaan, jakamaan kokemuksia ja ideoimaan yhdessä sitä, miten kehittää tekniikan alojen työelämää nykyistä tasa-arvoisemmaksi.

Ilmoittaudu viimeistään 22.11.2020 Linkki ilmoittautumislomakkeelle