Naistech hakee yrityskummeja

Nuori mies ja laserprintteri

Tervetuloa mukaan Naistech-hankkeen kummitoimintaan! Hankkeessa kootaan ryhmiä 8-, 9 – luokkalaisista, lukiolaisista sekä työttömistä tai alaa vaihtavista naisista. Ryhmille järjestetään työpajoja, koulutustilaisuuksia, webinaareja ja tutustumisia tekniikan alan yrityksiin.

Haemme nyt Naistech-hankkeeseen kummiyrityksiä ja -henkilöitä. Yritykset voivat hankkeen kautta saada kummiryhmän opiskelijoita harjoittelu- ja kesätyöpaikkoihin ja TET-paikkoihin.

Olisiko yritykselläsi kiinnostusta lähteä mukaan kummiyritykseksi tai sinulla henkilökohtaisesti hankkeen kummitoimijaksi? Rahallista korvausta hanke ei pysty antamaan, mutta laajaa näkyvyyttä kylläkin.

Vaihtoehtoja Kummiyritystoiminnaksi:

• Yrityksen työskentelytilojen kuvaaminen
  • Työntekijän haastattelu esim. videoituna
  • Yrityksen markkinointimateriaalin käyttäminen hankkeen viestinnässä
  • Hankkeen kummiryhmäläisille: harjoittelu- ja kesätyöpaikkoja / TET-paikkoja / esityksiä ja työpajoja / mahdollisesti työpaikalle tutustumiskäyntejä sovittuna ajankohtana

Kummihenkilön vaihtoehtoja:

• Haastattelu. Mahdolliset videot tulevat YouTube-kanavalla avoimesti. Haastattelun sisältö painottuisi teknologian alan työnkuvaan ja sen tuomiin iloihin ja haasteisiin sekä mahdollisuuksiin edetä uralla.
  • Toimiminen eMentoriverkostossa mentorina opinto-ohjaajille.

Kiinnostuitko? Ilmoittaudu mukaan lomakkeella, niin otamme yhteyttä sinuun. Ilmoittautuminen ei sido vielä mihinkään, vaan on kiinnostuksen osoitus asiaan omalta puoleltasi.