Verkostoyliopisto FITech tarjoaa ICT-kursseja

Mies tietokoneen ääressä

Verkostoyliopisto FITech tarjoaa suomalaisten yliopistojen ICT-verkkokursseja ilmaiseksi. Merkittävää on, että osa kursseista soveltuu myös lukiotasolle.

Tietoteknisen alan kursseja suomalaisilta yliopistoilta

Tarve jatkuvalle oppimiselle kasvaa, ja FITech-opintoja voidaan tarjota yhä suuremmalle joukolle kiinnostuneita opiskelijoita.

Opinnot järjestetään yliopistojen syys-, kevät- ja kesälukukausien aikana, minkä lisäksi osalle kursseista on jatkuva haku ja niitä voi opiskella itsenäisesti oman aikataulun mukaan. Tarjonnassa on yliopistotason alkeis- ja keskitason kursseja eri alojen asiantuntijoille ja alanvaihtajille sekä syventävän tason kursseja ICT-alan ammattilaisille. Osa kursseista soveltuu myös lukiolaisille.

Lukiolaisille sopivia tietotekniikan ja viestinnän alan kursseja voit etsiä asettamalla hakuehdoissa kurssitasoksi ”Alkeistaso” tai suoraan alla olevasta linkistä.

Alkeistason kursseja verkostostoyliopisto FITechissä.

Esimerkkejä FITechin alkeistason kurssitarjonnasta

Ohjelmoinnin alkeet
Johdatus ohjelmointiin
Data ja tieto (data-analytiikka)
Peliohjelmoinnin alkeet Unityllä
Internet ja selainohjelmointi
Sosiaalisen median ilmiöt
Henkilökohtainen tietoturva
Mobiilisovellukset ja niiden luominen

Lisäksi tarjolla on useita englanninkielisiä aloittelija-tason kursseja.

FITech-verkkoyliopiston tarjonnan löydät osoitteesta fitech.io/fi/