Konferenssiesityksessä tarkasteltiin työpajavalmennuksen vuorovaikutusta siitä näkökulmasta, miten työvalmentajat ja asiakkaat rakentavat asiantuntemustaan suhteessa toisiinsa. Analyysin kohteena oli sekä ääninauhoitettua aineistoa että havainnointiaineistoa useilta eri työpajoilta. Analyysin tuloksina esiteltiin neljä erilaista asiantuntijuuksien asemoitumisen tapaa ja pohdittiin näiden suhdetta asiakkaiden voimaantumisen edellytyksiin. Esityksessä tuotiin esiin, että asiakkaat ja työvalmentajat voivat rakentaa hyvin erilaisia keskinäisiä asiantuntijuusasemia. Näiden asemien välillä liikutaan joustavasti, mikä onkin tärkeää voimaantumisen kannalta.
Esiteltyjä empiirisiä havaintoja on tarkoitus kuvata tarkemmin tieteellisessä artikkelissa.
Konferenssin järjesti International Pragmatics Association (IPrA). Koronatilanteen vuoksi konferenssi järjestettiin poikkeuksellisesti kokonaan verkkovälitteisesti. Esitys oli mukana työryhmässä, joka käsitteli inkluusiota erilaisissa työelämän konteksteissa.