JATKAS-hankkeen päätöswebinaari 9.11.2022

Tervetuloa JATKAS – jatkuvaa kasvatusta Pirkanmaan metsiin -hankkeen sekä Ilmastokestävää suometsänhoitoa Pirkanmaalla -koulutushankkeen järjestämään webinaariin keskiviikkona 9.11.2022 klo 9 – 15!

Puhujina webinaarissa ovat jatkuvan kasvatuksen asiantuntijat mm. seuraavista organisaatioista: Tornator Oyj, Luke, Silva ry, Tapio Oy, Tampereen seudun ammattiopisto (Tredu) ja Tampereen ammattikorkeakoulu. Puheenvuoroissa käsitellään jatkuvaa kasvatusta metsähoidon suositusten, turvemaiden puunkorjuun ja ympäristö- sekä ilmastokysymysten kannalta. Lisäksi esitellään Silva ry:n metsälaskuri sekä kuullaan puheenvuoro koneellisen puunkorjuun uusista menetelmistä ja kuljettajien koulutuksesta. Lopuksi hankkeen toimijat esittelevät hankkeessa saavutettuja tuloksia.

Ennen webinaaria on mahdollisuus lähettää kysymyksiä jatkuvasta kasvatuksesta järjestäjille. Kysymykset käsitellään webinaarissa ja lisäksi on mahdollisuus esittää kysymyksiä chatilla webinaarin aikana. Webinaarin tarkempi ohjelma löytyy ilmoittautumislinkin kautta.

Ilmoittauduthan webinaariin 7.11. mennessä Metsäkeskuksen tapahtumakalenterissa: https://www.lyyti.in/Jatkashankkeen_paatoswebinaari_8874

Osallistuminen on maksutonta. Ilmoittautuneille lähetetään ohjeet ja linkki viimeistään webinaaria edeltävänä päivänä. Webinaarin seuraaminen on helppoa ja siihen riittävät Internet-selain sekä kaiutin/kuulokkeet.

Lämpimästi tervetuloa osallistumaan JATKAS -hankkeen päätöswebinaariin!

——————————————————————-

Ohjelma webinaarissa keskiviikkona 9.11.2022

9.00

Webinaarin avaus ja JATKAS-hankkeen esittely / Tampereen ammattikorkeakoulu / Manne Viljamaa