JATKAS-hankkeen syksyn maastokoulutukset lokakuussa Sastamalassa ja Kurussa. Hankkeen päätöswebinaari 9.11.

Kuusentaimia kannolla

JATKAS – Jatkuvaa kasvatusta Pirkanmaan metsiin -hankkeen syksyn 2022 koulutukset jatkuvat maastokohteilla ja iltawebinaareilla lokakuussa. Maastokoulutukset ovat Sastamalassa tiistaina 4.10. sekä Kurussa torstaina 13.10. Sastamalan webinaari on maanantaina 3.10. ja Kurun webinaari 11.10. klo 17.30 – 20.00.

Maastossa tutustumme metsäkohteisiin, joihin on tehty jatkuvan kasvatuksen toimenpiteitä. Koulutuksessa noudatetaan ajankohtaisia korona-ohjeita ja päivätapahtumassa pyritään järjestämään kahvitarjoilu aamulla. Päivätapahtumassa on omakustanteinen lounas.

Kohteille saavutaan omilla kyydeillä, ja koulutukseen voi osallistua myös vain osalla kohteista. Tarvittaessa voit myös tulla kohteille järjestäjien kyydillä Tampereelta.

Tarkempi webinaarilinkki ja kohdeinfo lähetetään ilmoittautuneille n. kaksi päivää ennen tapahtumaa. Osallistuminen koulutuksiin on maksutonta. Ilmoittautuminen koulutuksiin Metsäkeskuksen tapahtumakalenterin kautta.

Hankkeen loppuwebinaari pidetään marraskuussa 9.11. klo 9.00 – 16.00. Webinaarissa on asiantuntijapuheenvuoroja sekä esitellään Jatkas-hankkeen tuloksia.

Osallistuminen webinaariin on maksutonta, ilmoittautuminen Metsäkeskuksen tapahtumakalenterin kautta. Ilmoittautuneille lähetetään ohjeet ja linkki viimeistään webinaaria edeltävänä päivänä. Webinaarin seuraaminen on helppoa ja siihen riittävät Internet-selain sekä kaiutin/kuulokkeet. Webinaarissa käytetään Zoom-videoviestintäpalvelua.

Tervetuloa koulutuksiin!