Jatkas-hankkeen loppuwebinaarin esitysmateriaalit

Jatkas – Jatkuvaa metsänkasvatusta Pirkanmaan metsiin -hankkeen päätöswebinaarin 9.11.2022 asiantuntijaesitykset.
Videot esityksistä löytyvät linkistä, joka on lähetetty ilmoittautuneille sähköpostilla. Videot ovat katsottavissa 22.12.2022 alkaen kahden viikon ajan. Esitysmateriaalit avautuvat luettavaksi alta esityskohtaisesta linkista PDF-muodossa.

– Pihlman Saara. Tornator Oyj. Vesitalouden hallinta valuma-alueen mittakaavassa.

Pihlman_Saara_Tornator_vesitalous_valumaalueen_mittakaavassa

– Valkeapää Annukka. Silva ry. Silvan metsälaskuri.

Valkeapää_Annukka_Silva_ry_Silvan Metsälaskuri JATKAS 091122

– Saarinen Markku. Luke. Tutkimustietoa jatkuvasta kasvatuksesta. Suometsät ja vesiensuojelu.

Saarinen_Markku_Luke_Tarvitaanko_kunnostusojitusta

– Ruokonen Janne. Tredu. Koneellisen puunkorjuun uudet menetelmät ja kuljettajakoulutus.

Ruokonen_Janne_Tredu_Koneellisen_puunkorjuun_uudet_menetelmät_kuljettajakoulutus

– Ronkainen Tiina. Tapio Oyj. Metsänhoidon suositukset – Jatkuva kasvatus metsänhoidon

vaihtoehtona.

Ronkainen_Tiina_Tapio_Metsänhoidon_suositukset_jatkuva_kasvatus