ICT4N etsii sinua!

ICT4N hanke on päässyt vauhtiin. Huhtikuussa aloimme rakentamaan uudenlaista koulutuskokonaisuutta yhteistyössä Tampereen Ammattikorkeakoulussa ja Tampereen Yiopistossa.

Olemme jo saaneet kumppaneiksi useita yrityksiä ja nyt aloitamme hakemaan osallistujia hankkeeseen.

Etsinnässä on motivoituneita kanditaatteja, jotka ovat halukkaita oppimaan ja kehittämään omaa osaamistaan ICT-alalla. Tarjoamme sinulle Tampereen Ammattikorkeakoulun ja Tampereen Yliopiston asiantuntijoiden osaamisen ja yksilöllisesti räätälöidyn oppimissuunnitelman.

Ensimmäinen toteutus alkaa syyskuussa 2020 ja haussa on 20 osallistujaa projektiin. Ota rohkeasti yhteyttä ja kysy lisää! Saat meidät kiinni sähköpostilla ict4n @ tuni.fi.