Esityksiä syksyn aikana

Digistressi-hankkeen tutkimus on edennyt alkuvaiheen survey-tutkimuksesta ja ensimmäisiä tutkimustuloksia tullaan esittelemään syksyn aikana useassa tilaisuudessa.

Lapin yliopiston isännöimässä Media in Education -konferenssissa esitellään perusasteen opettajien koronanaikaista digitaalista kuormitusta:

The perceived technostress before and during COVID-19 while applying educational
technology in teaching – 30.9.2021 MEC2021: Media in Education 2021 Conference.

Hämeenlinnan Aulangolla järjestettävän Interaktiivinen teknologia koulutuksessa konferenssissa esitettävän forum-esityksen aiheena on opetustyötä tekevien online-työssä kokema digitaalinen kuormitus:

Teknostressi ja opettajien online-työskentely – 2.12.2021 ITK2021: Interaktiivinen teknologia koulutuksessa 2021 konferenssi.

Turun yliopiston järjestämässä WORK2021-konferenssissa pidettävässä esityksessä käsitellään korkeakoulutyöntekijöiden pandemian aikaista stressiä ja digistressiä:

The relationship between perceived stress and technostress during COVID-19 in
higher education online working – 9.12.2021 Work2021 Conference- Work Beyond Crisis.

Tervetuloa kuuntelemaan!