Tulevia esityksiä

Digistressi-hankkeen tutkimus-vaihe on loppunut ja tutkimustuloksia tullaan esittelemään seuraavissa tilaisuuksissa.

AHFE-organisaation New Yorkissa järjestämässä konferenssissa esitellään alkukartoitus-kyselyyn kehitetyn teknostressi-instrumentin hyödyntämistä:

Comparison Between Technostress Instruments Among Education and Health Care Sectors AHFE 2022 International Conference 24.-28.7.2022.

Hämeenlinnan Aulangolla järjestettävän Interaktiivinen teknologia koulutuksessa konferenssissa esitettävän forum-esityksen aiheena on eHealth-mittausten hyödyntäminen opetustyön rasitusten hallinnassa:

Online-opetustyö ja eHealth: uusia keinoja työn rasitusten havaitsemiseen? 6.10.2022 ITK2022: Interaktiivinen teknologia koulutuksessa 2022 konferenssi.

Tervetuloa kuuntelemaan!