Tervetuloa työpajaan: Näe ja koe Metropolian liikelaboratorio 10.11.2022

Liikkumisen mittausten hyödyntäminen kuntoutumisen tukena

Tutustu liikkumisen mittausten mahdollisuuksiin kuntoutuksessa ja ideoi sitä, miten voit hyödyntää mittausteknologiaa kuntoutuksessa. Lämpimästi tervetuloa mukaan virtuaalikuntoutusverkostohankkeen järjestämään maksuttomaan työpajaan!

Aika: to 10.11. 2022 klo 12.30 – 16.00 Metropolia

Paikka: Ammattikorkeakoulu Myllypuron kampus

Myllypurontie 1, Helsinki 00920

Ilmoittaudu mukaan tästä linkistä.

Järjestäjät: Metropolia Ammattikorkeakoulu

Työpaja on osa OKM-rahoitteista verkostohanketta ”Verkostoyhteistyöllä vauhtia tekoälypohjaisten virtuaaliteknologioiden saavutettavuuteen kuntoutuksessa”. Maksuton työpaja on suunnattu erityisesti toimijoille, jotka ovat kiinnostuneita liikkumisen mittaamisen hyödyntämisestä kuntoutuksessa.

Työpajan tavoitteena on kokoontua ideoimaan, miten kuntoutuspalveluissa ja -toiminnassa hyödynnetään liikkumisen mittaamista. Työpajassa syntyvät ideat kirjataan muistiinpanoiksi hankkeen käyttöön.

Ohjelma

·        Verkostoyhteistyöllä vauhtia tekoälypohjaisten virtuaaliteknologioiden saavutettavuuteen kuntoutuksessa – hankkeen esittely

·        Metropolian liikelaboratorion ja laitteiden esittely

·        Metropolian HyMy -kylän esittely