Tervetuloa työpajaan 9.2.2022 klo 9-12: Liikkumisen mittausten hyödyntäminen kuntoutumisen tukena

Henkilö kävelee juoksumatolla vieressään liikuntamittausta tekevä mies.

Tutustu liikkumisen mittausten mahdollisuuksiin kuntoutuksessa ja ideoi sitä, miten voit hyödyntää mittausteknologiaa kuntoutuksessa. Lämpimästi tervetuloa mukaan virtuaalikuntoutusverkostohankkeen järjestämään maksuttomaan, virtuaaliseen työpajaan!

Liikkumisen mittausten hyödyntäminen kuntoutumisen tukena -työpaja 9.2.2022 klo 9−12.

Työpaja on osa OKM-rahoitteista verkostohanketta ”Verkostoyhteistyöllä vauhtia tekoälypohjaisten virtuaaliteknologioiden saavutettavuuteen kuntoutuksessa”. Maksuton työpaja on suunnattu erityisesti toimijoille, jotka ovat kiinnostuneita liikkumisen mittaamisen hyödyntämisestä kuntoutuksessa.

Työpajan tavoitteena on tuoda yhteen kuntoutuksen ja teknologian toimijat ideoimaan, miten kuntoutuspalveluissa ja -toiminnassa hyödynnetään liikkumisen mittaamista.

Osallistumalla kasvatat ymmärrystä teknologiaa hyödyntävän kuntoutuksen toteuttamisen keinoista. Saat myös mahdollisuuden keskustella eri näkökulmista eri toimijoiden kanssa. Työpajassa syntyvät ideat kirjataan muistiinpanoiksi hankkeen käyttöön.

Ohjelma

• Esitys ja keskustelu: Liikkumisen mittauksen ja kuvantamisen menetelmät – liikelaboratorion mittalaitteiden ja toiminnan esittely
  • Esitys ja keskustelu: Kävelyanalyysin käyttö kuntoutuksessa − esimerkkejä
  • Yhteiskehittely: Miten hyödynnän liikkumisen mittauksen kuntoutumisen tukena?

Suomenkielinen työpaja järjestetään virtuaalisesti 9.2.2022 klo 9−12.

Ilmoittaudu mukaan 3.2.2022 mennessä: https://forms.office.com/r/qJZSsFFi7N

Lähetämme ilmoittautuneille Zoom-linkin työpajaan sähköpostitse 4.2.2022.

Kutsua saa jakaa vapaasti kaikille kuntoutuksen parissa työskenteleville ja kuntoutujille.

Tervetuloa!

Sanna Garam, lehtori, Metropolia Ammattikorkeakoulu