Kysely palveluyrityksille tuottaa tutkimustietoa - tule mukaan!

Logo: Pintahygienia - Tutkittua puhtautta

Työskenteletkö palveluyrityksessä? Tampereen korkeakouluyhteisön ja yritysten pintahygienian kehittämishankkeessa selvitämme, miten tilojen siivous voi tukea yritysten toimintaa poikkeustilanteissa. Tule mukaan tuottamaan tutkimustietoa ja vastaa kyselyymme!

Koronapandemia on nostanut esille monia tilojen siivoukseen liittyviä kysymyksiä. Virusten tarttumista pinnoilta pidetään mahdollisena, mutta tutkimusta mikrobien poistosta siivouksen keinoin on vielä vähän tietoa.

Tampereen korkeakouluyhteisön ja yritysten yhteisessä Pintahygienian kehittäminen muuttuvassa epidemiatilanteessa -hankkeessa selvitämme, miten tilojen siivous voi tukea yritysten toimintaa poikkeustilanteiden aikana.

Business Finlandin rahoittaman hankkeen yhtenä osana kartoitamme, millaisia hygieniaan liittyviä tarpeita, haasteita ja mahdollisuuksia koronapandemia on nostanut esille yrityksissä eri toimialoilla. Tavoitteenamme on tuottaa tietoa, joka auttaa yrityksiä nykyistä paremmin toimimaan koronapandemian kaltaisissa poikkeustilanteissa ja varautumaan niihin.

Toivomme, että olet mukana näiden tavoitteiden saavuttamisessa vastaamalla palveluyrityksille suunnattuun kyselyymme. Vastaamiseen menee aikaa 5–10 minuuttia. Kysely on avoinna 7.12.2020 asti.

Kysely on täysin anonyymi emmekä kerää siinä henkilötietoja. Kyselyyn käytetään Microsoft Forms -teknologia-alustaa. Kyselyn tulokset raportoidaan toimialatasolla.

Siirry tästä kyselyyn. Kiitos ajastasi!

Lisätietoja kyselystä antaa tarvittaessa Ritva Ruskeepää, ritva.ruskeepaa@tuni.fi

Tampereen korkeakouluyhteisön tietosuojailmoitus