Opiskelijat kestävän tulevaisuuden rakentajina: mitä korkeakoulut voivat tarjota heille? Keskustelutilaisuus 4.11.2022.

NYT! -hankkeen harjoittelija Vili Antikainen sekä opiskelijat ”Kestävän kehityksen käytännöt, nuoret kestävän kehityksen toimijoina” -kurssilta ovat järjestämässä keskustelutilaisuutta, jonka teemana on Opiskelijat kestävän tulevaisuuden rakentajina: mitä korkeakoulut voivat tarjota heille? Keskustelutilaisuudessa keskustellaan yhdessä siitä, mitä korkeakoulut voivat tarjota opiskelijoille tulevaisuuden taitojen oppimiseksi. Keskustelutilaisuus järjestetään perjantaina 4.11.2022 Tampereen yliopiston Cafe & Aula Toivossa (Kalevantie 4) klo. 10.15–11.45. Mukana ovat myös aktivistit Ellen Ojala sekä Benjamin Pitkänen.

Keskustelutilaisuus on osa korkeakouluyhteisölle järjestettävässä UNIFI:n ja Arenen kestävyys- ja vastuullisuusseminaaria. Seminaarissa keskustellaan, opitaan lisää sekä kehitetään ratkaisuja kestävyysongelmiin korkeakoulukentällä, ja tänä vuonna keskittyminen on erityisesti yhteiskunnallisessa vuorovaikutuksessa sekä yhteistyössä osana kestävyystyötä.

Tarkemmin seminaarista: UNIFI and Arene Sustainability and Responsibility Seminar | Working together for a sustainable world! | Tampere Universities

Tervetuloa mukaan osallistumaan ja seuraamaan keskustelua!