Ilmoittaudu: Päivä Varalassa opintojen ohjauksen ytimessä

Varala

Opinto-ohjaajille ja ohjaustyötä tekeville päivä ohjauksen ytimessä ja tulevaisuudessa! Tapahtuma järjestetään Varalan urheiluopiston maastossa Tampereella 26.4.2022. Ilmoittaudu 8.4.2022 mennessä mukaan!

Kutsumme sinut, oppilaanohjaus- ja/tai ohjaustyötä tekevän, Varalan urheiluopistolle tiistaina 26.4.2022. Luvassa uusia näkökulmia ohjaustyöhön ja yhteistä aarteiden metsästystä Pyynikin luonnossa tiukan asian äärellä tulevaisuutta maalaten. Päivän teemoja ovat mm.

• polkuopinnot
  • opiskelijoiden tukitoimet korkeakoulussa
  • uratarinoiden käyttö ohjauksessa
  • voimaantuminen; oman voimaantumisen lisäksi eväitä omien opiskelijoidesi voimaannuttamiseen

Noin viikkoa ennen tilaisuutta saat sähköpostiisi ennakkotehtävät, jotka orientoivat päivän aiheen äärelle. Varalassa aloitamme 26.4. klo 11 lounaalla. Tilaisuus on maksuton ja suunnattu opoille ja ohjaustyötä tekeville.

Ilmoittaudu mukaan lomakkeella.

Tämän sivun tiedot pdf-muodossa