Innostu tekniikasta - tule mukaan verkkokurssille

Naiset laboratoriotakeissa ja kypärät päässä

Oletko tympääntynyt nykyiseen työhösi tai huonoon palkkaan? Vai oletko vasta suunnittelemassa omaa uraasi? Voisiko vaihtoehtosi olla tekninen ala? TAMK tarjoaa erityisesti naisille tarkoitetun kiinnostavan verkkokurssin, joka auttaa sinua uravalinnassasi. Hyppää mukaan innostumaan tekniikan urasta.

Verkkokurssilla kartutat tietoa eri teknologian aloista, teknisen alan palkoista, työllistymismahdollisuuksista ja opiskelupaikoista.

Kohderyhmä: Naiset ja tytöt, joita kiinnostaa tekniikka, mutta myös miehet ja pojat ovat tervetulleet kurssille mukaan.

Aika: 1.5. – 31.8.2021 omaan tahtiin opiskellen. Hyppää mukaan viimeistään elokuun alussa 2021.

Näin pääset mukaan:

Mene osoitteeseen digma.fi tai moodle.amk.fi ja klikkaa Naistech – Naisvoimaa tekniikkaan -tiedotetta. Sieltä löydät ohjeet, miten voit itse oma-aloitteisesti liittyä kurssille. Ilmoittautuminen tapahtuu vasta, kun olet kirjautunut kurssialueelle. Suora linkki kurssille.

Sisältö:

• Tiukkaa tietoa tekniikasta työurana
  • Keskustelutehtäviä
  • Tietoa tekniikan alan palkoista ja naisten ja miesten erilaisesta tilanteesta tekniikan alalla
  • Uratarinoita
  • Oma urasuunnitelma

Vastuuorganisaatio: Tampereen ammattikorkeakoulu / Ammatillinen opettajakorkeakoulu

Opintojen laajuus: 3 op

Lataa esite: Innostu tekniikasta