Etätyöstä eteenpäin -seminaarin tallenne ja materiaalit saatavilla

Aalto-yliopiston Kauppakorkeakoulun Better Business — Better Society -seminaarisarjassa käsiteltiin 18.1.2024 monipaikkaisen työn teemoja tutkimustulosten ja käytännön esimerkkien kautta.

Professori Markku Kuula kertoi yleisesti Monipaikkaisen työn valmiudet ja käytännöt -tutkimushankkeesta.

Tutkimushankkeen tuloksia esiteltiin seuraavissa puheenvuoroissa:

• Monipaikkainen työ johdon asialistalla, Minni Miettinen, työympäristökonsultti, Workspace Oy
  • Organisaation monipaikkaiseen työn valmiuden arviointi, Juha Eskelinen, vieraileva tutkija, Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulu
  • Hyviä käytäntöjä monipaikkaiseen työn johtamiseen, Riitta-Liisa Larjovuori, projektipäällikkö, Tampereen yliopisto

Lisäksi Ylen henkilöstöjohtaja Eija Hakakari ja uudistumisarkkitehti Johan Sundström kertoivat kuinka Ylessä työyhteisöt ovat sopineet monipaikkaisen työn toimintatavoistaan.

Puheenvuorojen diat

Paneelissa keskusteltiin tutkimusjohtaja Kirsi Heikkilä-Tammen johdolla aiheeella Etätyöstä eteenpäin – mahdollisuudet ja haasteet työpaikoille. Panelisteina teemaa kommentoivat Matti Vartiainen, professori (emer.) Aalto-yliopisto, Eija Hakakari, henkilöstöjohtaja, Yle, Minni Miettinen, työympäristökonsultti, Workspace Oy, Markku Kuula, professori, Aalto-yliopisto.

Katso tilaisuuden tallenne YouTubessa: Better Business – Better Society -seminaari: ”Etätyöstä eteenpäin”