Neuvottelutaidon koulutus pirkanmaalaisille luovan alan ammattilaisille ja av-alan tuottajille

Luovia-hanke ja Tuottajapankki-hanke järjestävät yhdessä maanantaina 11.4.2022 klo 16.30-19.00 neuvottelutaidon koulutuksen pirkanmaalaisille luovan alan ammattilaisille ja av-alan tuottajille.

Koulutuksessa pohditaan rakentavaa neuvottelutyyliä ja itselle ominaista käyttäytymistyyliä sekä käydään läpi konkreettisia vinkkejä neuvottelujen eri vaiheisiin, aina valmistautumisesta neuvottelujen jälkihoitoon asti.

Koulutuksen jälkeen osaat vastata mm. seuraaviin kysymyksiin:
– Miten neuvotteluihin kannattaa valmistautua?
– Onko hyvä neuvottelija aina ”hankala tyyppi”?
– Miten rahasta kannattaa puhua?

Kouluttajana toimii Lottaliina Pokkinen (OTL). Hän on viulistin koulutuksen saanut tekijänoikeusjuristi, tietokirjailija ja ammattineuvottelija, joka auttaa työkseen luovan alan ammattilaisia oman yrityksensä Lehtinen Legal Oy:n kautta.

Koulutus järjestetään maanantaina 11.4.2022 klo 16.30-19.00 Mediapoliksella, Tohlopinranta 31, 33270 Tampere.

Ilmoittaudu mukaan klikkaamalla tästä