Projektipäällikön terveiset (elokuu 2020)

Työpajan III uusi ajankohta 23.9. ja paikka Tampereen Aikuiskoulutuskeskus varmistunut

Kotoa kotiin ja yhteiskuntaan- hanke etenee hyvässä vauhdissa, vaikka koronarajoitukset sotkivatkin kevään ja kesän osalta toteutuksia. Toukokuussa pidimme Tampereen Aikuiskoulutuskeskuksen maahanmuuttajien parissa työskentelevien ammattilaisten kanssa kokouksen, jonka tuloksena sai alkunsa tärkeä yhteistyö.

Yhteistyömme konkreettinen osoitus on Työpajan III pitäminen TAKKin tiloissa keskiviikkona 23.9.2020. Päivän ohjelma, aikataulu ja tilat tarkentuvat myöhemmin.

Työpajan III tarkoituksena on valmennusmallin kehittämisen viimeistely pilotointia varten. Lähtökohtana on aikaisempien työpajojen sekä kevään aikana kerättyjen haastattelujen tulosten hyödyntäminen yhdessä, jotta valmennusmalli syntyy.

Hyvää alkavaa syksyä!

Ystävällisin terveisin