HealthHubin yritysvalmennustapahtuman 2.11.2023 esitykset nyt ladattavissa

Growth from Health and Wellbeing -teksti ja tyylitelty ihmishahmo.

Kaupin kampuksella sijaitsevassa HealthHUBissa järjestettiin 2.11.2023 koulutustapahtuma pirkanmaalaisille terveysteknologia-alan yrityksille. Jos et päässyt mukaan valmennukseen, voit tutustua asiantuntijoiden esityksiin. Linkki materiaaliin löytyy alta. Saat arvokasta tietoa erityisesti kliinisen tutkimuksen tekemisestä, tutkimusprosesseista ja yhteistyömahdollisuuksista Tampereen korkeakouluyhteisön kanssa.

Aamupäivän mittaiseen tapahtumaan oli pyydetty puheenvuoroja teemoista, joiden oltiin hankkeen aiemmissa selvityksissä todettu askarruttavan alan yrityksiä. Asiantuntijapuheenvuorot olivat seuraavat:

• Eettinen ennakkoarviointi ja kliiniset laitetutkimukset. Pirkanmaan hyvinvointialueen alueellisen lääketieteellisen tutkimuseettisen toimikunnan puheenjohtaja Matti Korppi
  • Regulaatio-osaaminen ja kliininen arviointi, Heikki Pitkänen, Lean Entries
  • Hyvinvointi- ja terveysdatan hyödyntäminen yritysten TKI-toiminnassa, Jarkko Malviniemi, Gesund Partners
  • Julkisen rahoituksen instrumentit yrityksille, Tapio Siik, Business Tampere
  • Korkeakouluyhteisön tutkimusyhteistyön muodot, Helena Lähdekorpi, Tampereen yliopiston innovaatiopalvelut

Lataa itsellesi asiantuntijoiden esitykset: GHW-valmennuspäivä_02112023_saavutettava. Voit tutustua itsenäisesti koulutustapahtuman aiheisiin ja saat arvokasta tietoa erityisesti kliinisen tutkimuksen tekemisestä, tutkimusprosesseista ja yhteistyömahdollisuuksista Tampereen korkeakouluyhteisön kanssa.

Lisätietoja tapahtumasta tai hankkeesta antaa apulaisprofessori Antti Vehkaoja: antti.vehkaoja@tuni.fi