Tutustu ETU-hankkeen blogiin Soccan sivuilla

ETU-hankkeen tutkijat kirjoittavat blogia pääkaupunkiseudun sosiaalialan osaamiskeskus Soccan verkkosivuille. Blogitekstit käsittelevät tutkimusteemoja, ja samalla tutkijat nostavat keskusteluun näkökulmia käytäntösuosituksen pohtimiseen liittyen.

ETU-hankkeen blogiin pääsee tutustumaan Soccan sivuilla. Kirjoituksia on julkaistu neljä, ja ne käsittelevät käytäntösuositusta (Tarja Pösö), kielen merkitystä lastensuojelun arviointityössä (Eveliina Heino ja Maija Jäppinen) ja siihen liittyvän webinaarin tunnelmia (Eveliina Heino ja Jenni Repo) sekä asiakasnäkökulmaisen tiedon suuntia lastensuojelun rajapinnoilla (Noora Aarnio ja Jenni Repo). Blogisivuilla on myös kommentointiosio, jonne voi käydä kirjoittamassa omia ajatuksiaan aiheista tai vaikka antamassa palautetta teksteistä.

Linkit blogeihin löytyvät myös näiltä tutkimussivuilta Julkaisut-osiosta.