Yritys, näin osallistut DigiCore-hankkeeseen

Huomio kaikki kiinteistö- ja rakennusalan ja arkkitehtuurin yritykset sekä teknologiafirmat, jotka haluavat tehdä edellä mainittujen tahojen kanssa uutta bisnestä! Seuraa näitä askelmerkkejä, niin pääset mukaan digitalisaation kelkkaan ja kehität omaa liiketoimintaasi.

Seuraa näitä askelmerkkejä, niin pääset mukaan kira-alan ja arkkitehtuurin digitalisaatioon:

1. Ota yhteyttä DigiCore-porukkaan

Laita viestiä Jaakko Kinnuselle ja Heikki Vuoriselle, eli DigiCore-hankkeen vetäjille.

2. Sovi vierailu Hervannan kampukselle

Pääset tutustumaan maailmaan parhaimpiin XR-laseihin (Varjo XR3) ja saat tuntuman teknologian kehityssuunnista.

3. Verkostoidu alan toimijoiden kanssa

DigiCore tuo yhteen kira-alan, arkkitehtuurin ja teknologia-alan yritykset. Löydä uusia yhteistyökumppaneita ja mahdollisuuksia.

4. Suunnittele pilottikohde uusille teknologioille

DigiCore-hankkeen avulla pääset testaamaan uusia teknologioita käytännön työssä. DigiCore-hanke suunnittelee ja toteuttaa pilotit yhdessä yrityskumppanien kanssa. Painopistealueet ovat XR- ja drone-teknologia.

5. Aloita TKI-yhteistoiminta Tampereen korkeakouluyhteisön kanssa

DigiCore-hanke on kasaamassa rakentamisen digitalisaation verkostoa, jonka kotipesä löytyy Tampereen yliopistolta. Osallistumalla toimintaan pääset mukaan uusin TKI-hankkeisiin, verkostoitudut sekä Suomessa että kansainvälisesti, palkkaat seuraavan huipputyypin yritystäsi vahvistamaan ja kasvatat liiketoimintaasi.