EMCA bootcamp 9.-13.12.2019 Tanskassa

Anna-Kaisa seurasi Lauran jalanjälkiä ja osallistui Tanskan Skåstrupissa järjestetylle jatko-opiskelijoiden bootcampille. Intensiivisen työviikon aikana kuultiin luentoja etnometodologiasta ja multimodaalisuudesta vuorovaikutuksessa, pohdittiin EMCA:n käsitteitä kuten action vs. social action, harjoiteltiin analyysitaitoja mm. sekvenssianalyysin kautta, tehtiin kokoelma tarjouksista, osallistuttiin useisiin datasessioihin ja tehtiin paljon ryhmätöitä sekä esitelmiä. Myös Anna-Kaisalla oli datasessio kokkauskurssiaineistosta.

Kurssilla oli mahtavaa tutustua jatko-opiskelijoihin eri maista! Osallistujia oli Tanskan lisäksi Suomesta, Ruotsista, Norjasta, Sveitsistä, Hollannista ja Iso-Britanniasta. Suuri ilonlähde oli myös mökin sauna ja uima-allas sekä kävelyt läheiselle merenrannalle. Jokailtainen yhteinen ruoanlaitto oli myös kiinnostava tilaisuus tutustua paitsi uusiin ihmisiin myös eri maiden ruokakulttuureihin.