Geenikartta - tie terveyteen -seminaari 24.10.2019 Tampereella

Geenikartta - tie terveyteen
Geenikartta - tie terveyteen -seminaari 24.10.2019

Kiinnostaako terveys- ja genomitietojen hyödyntäminen terveydenhuollossa? Tervetuloa Tampereen ammattikorkeakoulun ja Kansallisen Neurokeskuksen maksuttomaan seminaariin ”Geenikartta – tie terveyteen” 24.10.2019 klo 8.30-16.00.

Tule verkostoitumaan! Kartutat osaamistasi genomitiedon yhdistämisestä kliiniseen terveystietoon. Kuulet tutkijapuheenvuoroja Pirkanmaan tietoaltaasta, biopankkitoiminnasta, neurotieteiden alan tutkimushankkeista ja yritysyhteistyöstä.

Seminaari on suunnattu terveystietojen ja genomitiedon hyödyntämisestä kiinnostuneille tutkijoille sekä tutkimuksen parissa työskenteleville, opiskelijoille, oppilaitosten edustajille sekä yrityksille.

Tapahtumapaikka: Tampereen yliopiston keskustakampus, rakennus Pinni B, luentosali 1100, Kanslerinrinne 1, Tampere

Tampereen ammattikorkeakoulu ja Kansallinen neurokeskus kutsuvat seminaarin osallistujat klo 18.00 alkaen verkostoitumaan sekä nauttimaan illallista kanssamme Ravintola Periscopeen Tampereen keskustaan (Vuolteenkatu 1, 33100 Tampere). Paikkoja on rajoitetusti.

Seminaarin ohjelma

Ilmoittautuminen seminaariin ja iltatilaisuuteen 16.10.2019 mennessä
Ilmoitathan mahdollisesta peruuntumisesta elisa.airikkala@tuni.fi – kiitos!