Hankkeen työpaja ja vierailu Kiillolla

NuPro-hankkeen 3. työpajapäivä pidettiin 2.4.2019 Kiillolla Lempäälässä. Päivän aikana käsiteltiin prosessialan ammatillisten opiskelijoiden turvallisuusosaamisen kehittämistä. Lisäksi työstettiin mallia turvallisen työskentelyn ohjauksen tueksi prosessialan työpaikolla tapahtuvaan oppimiseen.

Työpajassa olivat mukana prosessialan opettajat Kpedusta, Tredusta ja Winnovasta, yritysten edustajat Nesteeltä, Nornickelistä ja Kiillolta sekä yhteistyötahojen edustajat STM:stä, Kemianteollisuus ry:stä, Teollisuusliitosta, Tukesista ja Työturvallisuuskeskuksesta. Näiden lisäksi hankkeessa ovat mukana ammatilliset oppilaitokset Ekami ja Poke sekä Boliden Harjavalta, CP Kelco, Freeport Cobalt ja Proliitto.