Itsenäistymispäivän webinaari 12.11. klo 9-11.30

""

Itsenäistymispäivän webinaarissa puhutaan itsenäistymisestä nyt ja tulevaisuuden Suomessa.

Kolmatta kertaa järjestettävää Itsenäistymispäivää vietetään torstaina 12.11. klo 9 – 11.30. Tänä vuonna tapahtuma toteutetaan ensimmäistä kertaa webinaarina.

Punaisen Ristin Nuorten turvatalon Kotipolku-hankkeen webinaari tuo yhteen nuorten aikuisten, itsenäistymisen ammattilaisten ja tutkijoiden pohdinnat itsenäistymisestä nyt ja tulevaisuuden Suomessa. Tule kuulemaan viimeisimpiä tutkimustuloksia ja nuorten ajatuksia itsenäistymisen tieltä.

Alustava ohjelma:

• ALL-YOUTH-tutkimuksen tuloksia esittelevät: tutkijat Miia Lähde ja Jenni Kallio (ALL-YOUTH-tutkimushanke).
  • Verkoston puolesta strategiatyötä esittelevät: Nuorten aikuisten palvelujen päällikkö Katja Günther (Vantaan kaupunki), hankekoordinaattori Emma Kallunki (Kide Säätiö) ja Helsingin Nuorten turvatalon johtaja Miki Mielonen (Punainen Risti, Nuorten turvatalot).
  • Tilaisuuden vetää yhteen Nuorten turvatalotoiminnan johtaja Leena Suurpää. (Punainen Risti, Nuorten turvatalot)

Lue lisää: Itsenäistymispäivän webinaari

Ilmoittaudu: Webinaarilähetystä pääset seuraamaan ilmoittautumalla mukaan Lyyti-linkin kautta 5.11. mennessä.

Kenelle: Webinaari on ilmainen ja avoin kaikille kiinnostuneille. Tervetuloa mukaan!

Lisätietoja: Anni Heinonen, Viestinnän asiantuntija, Punaisen Ristin Nuorten turvatalo, anni.heinonen@redcross.fi, 040 621 4601

Webinaarissa julkaistavalle tutkimukselle on tulossa jatkoa.

The impact of Covid-19 on young adults’ life courses and positionalities  -tutkimuksessa haastatellaan nuoria korona-ajan kokemuksista.