JATKAS-hankkeen syksyn 2021 maastokoulutukset syyskuussa Parkanossa 17. - 18.9. ja Orivedellä 21. - 22.9.

JATKAS-hankkeen koulutukset jatkuvat maastokohteilla syyskuussa. Tilaisuudet järjestetään niin, että paikkakunnittain on koulutusta kahtena peräkkäisenä päivänä: ensimmäisenä päivänä iltatapahtuma maastossa tai webinaarina ja toisena päivänä koko päivän mittainen koulutus maastossa. Iltatapahtuma on seuraavan päivän kohteita esittelevä.

Koulutuspäivät:

Parkanossa perjantaina 17.9. klo 17.00 – 20.00 ja lauantaina 18.9. klo 9.00-16.00 ja
Orivedellä tiistaina 21.9. klo 17.00 – 20.00 ja keskiviikkona 22.9. klo 9.00-16.00

Maastossa tutustumme metsäkohteisiin, joista osa on Luken tutkimuskohteita ja osa on metsänomistajien kohteita, joihin on tehty jatkuvan kasvatuksen toimenpiteitä. Koulutuksessa noudatetaan ajankohtaisia korona-ohjeita ja päivätapahtumassa pyritään järjestämään kahvitarjoilu aamulla. Päivätapahtumassa omakustanteinen lounas.

Kohteille saavutaan omilla kyydeillä, ja koulutukseen voi osallistua myös vain osalla kohteista. Tarkempi webinaarilinkki ja kohdeinfo lähetetään ilmoittautuneille n. kaksi päivää ennen tapahtumaa. Ilmoittautuminen koulutuksiin Metsäkeskuksen tapahtumakalenterin kautta.

Osallistuminen maastokoulutukseen on maksutonta.