Ruokaa paistetaan pannulla TAMKin RestoLabissa

Digikeittiö – osallisuutta ja elämyksiä nuorille

Digikeittiö-hankkeen tavoitteena on tukea neuroepätyypillisten, 19-29-vuotiaiden nuorten aikuisten aktiivista toimijuutta ja osallisuutta. Tuemme nuorten itsenäistymistä, arjessa selviytymistä ja työ- sekä toimintakykyä luomalla postiivisia kokemuksia ravitsemuksesta ja ruokailutilanteista psykososiaalisia keinoja ja virtuaaliteknologiaa hyödyntäen.

Digikeittiö – osallisuutta ja elämyksiä nuorille on Euroopan sosiaalirahaston osarahoittama hanke ja se toteutetaan ajalla 1.3.2024 – 28.2.2027.

Digikeittiö-hanke kuuluu toimintalinjaan 4: Työllistävä, osaava ja osallistava Suomi ja erityistavoitteeseen 4.3.: Yhdenvertaiseen osallisuuteen.

Digikeittiö - osallisuutta ja elämyksiä nuorille on Euroopan sosiaalirahaston osarahoittama hanke ja se toteutetaan ajalla 1.3.2024 - 28.2.2027.

Hanke kuuluu toimintalinjaan 4: Työllistävä, osaava ja osallistava Suomi ja erityistavoitteeseen 4.3.: Yhdenvertaiseen osallisuuteen.