Ennakoi osaamistasi – lähde mukaan yhteistyöhön! 8.4.2022

Crazy Town Porin aamukahveilla puhutaan tällä kertaa yritysten osaamisen ennakoinnista ja yhteistyöstä yliopiston kanssa. Tapahtuma on livenä Porissa (Rautatienpuistokatu 7), mutta voit halutessasi seurata myös etänä!

MITÄ: DATOS-hankkeen aamukahvit: Ennakoi osaamistasi, lähde mukaan yhteistyöhön!
MISSÄ: Porin Crazy Townilla, Rautatienpuistokatu 7. Myös etämahdollisuus.
MILLOIN: Perjantaina 8.4.2022 klo 9.00-10.00
MITEN MUKAAN: ilmoittaudu alla olevalla lomakkeella läsnä/etätapahtumaan. Tapahtuma on ilmainen ja kaikille avoin.

Tapahtuman isäntänä Tampereen yliopiston Porin yksikön DATOS-hanke. Alustajina Jere Grönman yliopistolta ja Eero Hammais Headai:sta. Jere kertoo tarkemmin DATOS-hankkeesta, ja Eero avaa ennakoinnin menetelmiä osaamistarpeiden kartoittamisessa.

Eero Hammais toimii tekoälyyn keskittyvän Headain viestintäpäällikkönä. Hänellä on yli 10 vuoden kokemus viestinnän eri tehtävistä sekä monialustaisen sisällön suunnittelusta ja tuottamisesta. Ennen Headaita hän toimi Satakunnan ammattikorkeakoulussa opettajana sekä mm. AV-suunnittelijana.

DI Jere Grönman työskentelee Tampereen yliopiston Porin yksikössä projektipäällikkönä erilaisissa data-analytiikkaa, koneoppimista, avointa robotiikkaa, IoT-teknologiaa ja älymatkailua käsittelevissä hankkeissa.

DATOS-hanke rahoitetaan REACT-EU-välineen määrärahoista osana Euroopan unionin COVID-19-pandemian johdosta toteuttamia toimia.

Ilmoittautumislinkki:

Ennakoi osaamistasi – lähde mukaan yhteistyöhön!