Mitä on ohjelmistorobotiikka – tule oppimaan ja voita selvityspaketti!

Datos-hanke järjestää ohjelmistorobotiikan esittelypäivän.

Porin yliopistokeskus, 13.2.2023, klo 14.00 – 15.30. August-tapahtumatila (luokka 103)

Onko yrityksessäsi työtehtäviä, joissa toistuu tietojen kopioimista palvelusta toiseen tai varastotietojen päivittämistä tietokantaan? Onko yrityksessäsi muita tietokoneella tehtäviä töitä, joissa toistuvat rutiininomaisesti samankaltaiset tehtävät? Yhtenä ratkaisuna on hankkia hieman toisenlainen työntekijä, ohjelmistorobotti.

Tule kuulemaan, että mitä ohjelmistorobotiikka on. Tapahtuman jälkeen valitaan kaksi yritystä, joille DATOS-hanke tarjoaa maksuttoman ohjelmistorobotiikan toteutuksen selvityspaketin, jonka markkinahinta on yli tuhat euroa. Edellytyksenä valinnalle on, että pilottiin osallistuva yritys on pk-yritys. Pilotit eivät sido yritystä jatkotoimenpiteisiin.

Tapahtumaan voi osallistua etänä tai paikan päällä.

• Tapahtuman avaus, Petri Linna, Tampereen yliopisto
  • Ohjelmistorobotiikan toimittajat esittelevät toteuttamiaan ratkaisuja
    • Juha Särkinen, Humandigi
    • Pasi Kokko, River IT
  • vapaata keskustelua

Tapahtuman toteuttaa DATOS-hanke. DATOS-hankkeessa kehitetään yhteistyötä yliopiston ja yritysten välillä, järjestetään teknologiafoorumeja ja ennakoidaan alueellisia koulutustarpeita Etelä-Pohjanmaalla ja Satakunnassa.

Hanke rahoitetaan REACT-EU-välineen määrärahoista osana Euroopan unionin COVID-19-pandemian johdosta toteuttamia toimia.