Puheenvuoro kiistanalaisista perhesuhteista vankilan varjossa - tallenne saatavilla!

Tietokoneen näytöllä kuva esityksestä.

VaVa-hankkeen johtaja Rosi Enroos piti tutkimuspuheenvuoron 6.9.2024 osaamiskeskus Pikassoksen seminaarissa.

Osana Pikassoksen Muutokseen pyrkivä sosiaalityö -seminaarisarjaa järjestettiin seminaari 6.9.2024 otsikolla Kiistanalaiset perhetilanteet. Seminaarissa alustajana toimi vankilan perheosaston lähijohtaja Nana Lindholm (Kanta-Hämeen ensi- ja turvakoti ry) yhdessä kokemusasiantuntija Johannan kanssa, ja kommenttipuheenvuoron esitti dosentti, sosiaalityön yliopistonlehtori, Rosi Enroos.

Alustuksen sekä Rosin puheenvuoron otsikolla ”Kiistanalaiset perhetilanteet vankilan varjossa” pääsee katsomaan tallenteena täältä (linkki YouTube)! Rosin kommenttipuheenvuoro alkaa noin kohdasta 44:30.