TAITO-ohjelman hakuinfo keräsi runsaasti kiinnostusta

Kevään 2018 TAITO-ohjelmahaun infotilaisuus järjestettiin jälleen verkostomaisesti Opintokeskus Siviksen videoneuvottelujärjestelmien ja Adobe Connect -yhteyden avulla. Opetus- ja  kulttuuriministeriön Erno Hyvönen edusti tilaisuudessa Taito-ohjelmaa ohjaavaa tahoa. Samalla hän esitteli myös ohjelman rahoittajan, eli Pohjois-Pohjanmaan Ely-keskuksen hakuun liittyvät tiedot. Mukana oli myös kolme Taito-verkoston käynnissä olevaa hanketta: Digipolku töihin (Opintokeskus Sivis), Perustaidot haltuun (Jyväskylän yliopisto) ja Noheva (Kiipulan ammattiopisto). Hankkeiden toiminta oli hyvässä vauhdissa – kohderyhmiä sekä aikuisväestön perustaitoihin liittyviä sidosryhmiä oli saatu laajalti mukaan.

Itse infotilaisuudessa oli myös mukavasti väkeä eri puolelta Suomea. Opintokeskus Siviksen Helsingin, Tampereen, Oulun, Turun ja Joensuun videoneuvotteluhuoneissa oli kaikkiaan noin 35 osallistujaa ja enimmillään AC-yhteyden kautta tilasuutta seurasi viitisentoista hankehausta kiinnostunutta. Esiintyjät saivat myös kysymyksiä, jotka käsittelivät muun muassa hankkeiden järjestämien koulutusten sisältöä ja rakennetta.

Jos olet kiinnostunut hankehausta, kannattaa tutustua paitsi rahoittajan ohjeisiin, myös käynnissä oleviin hankkeisiin alla (katso myös kattavampi linkkilista täällä). Aiemmasta blogikirjoituksesta löydät linkkejä rahoitusta käsittelevään tietoon. Lisäksi voit olla yhteydessä TAIKOJA-koordinaatiohankkeen toimijoihin

Tässä linkki info-osuuden tallenteeseen (Youtube): https://youtu.be/vFtEsArviPc

Tässä linkit tilaisuuden materiaaleihin: