5. Mikä rooli kuluttajilla on kestävien kuitukankaiden kestävyysmurroksessa?

SUSTAFIT logo and text Fiber Futures.

You can find all SUSTAFIT podcast episodes in Open Spotify. Fift episode is in Finnish, and it is called "Mikä rooli kuluttajilla on kestävien kuitukankaiden kestävyysmurroksessa?".

Episode description (in Finnish)

Miten kuluttajat voivat omassa arjessaan ja kaupan hyllyllä tunnistaa kestävämmät tuotevaihtoehdot? Entä millaisia muutoksia tulevaisuuden yhteiskunnassa tarvitsemme, jotta onnistumme tekemään vastuullisempia päätöksiä kuluttajina? Ovatko kuluttajat valmiita maksamaan enemmän kestävämmistä vaihtoehdoista?

Tässä jaksossa pureudutaan kuluttajien valintoihin ja rooliin kuitukankaiden kiehtovassa maailmassa sekä tutkitaan sitä, miten vastuullisuus näkyy arjessa käyttämissämme tuotteissa.

Jasmin Pekosen vieraina ovat liiketalouden opiskelija Kalle Rapelo ja Tampereen ammattikorkeakoulun projektipäällikkö Katri Salminen. He tuovat esiin konkreettisia keinoja, joiden avulla pystymme vaikuttamaan osana kestävien kuitukankaiden arvoketjua loppukäyttäjinä.

5. Mikä rooli kuluttajilla on kestävien kuitukankaiden kestävyysmurroksessa?

Litteraatti – Fiber Futures – 5. Mikä rooli kuluttajilla on