Kenelle?
Kohderyhmänä ovat kaupallisen alan tutkinnon suorittaneet (maisteri, kandi, AMK tai muu soveltuva koulutus), generalistit sekä aiemman osaamisen päälle liiketoimintaosaamista tarvitsevat.
Työelämätarve
Markkinoiden muutokset vaativat uudenlaista osaamista: tarpeiden tunnistamista, myyntiä ja markkinointia, asiakasymmärrystä ja kulttuurien tuntemusta. Jokaisella alalla ja jokaisessa työtehtävässä on hyötyä liiketoiminnan ymmärryksestä ja osaamisesta. Digitaalisuus tuo pakettiin uuden ulottuvuuden.
Mitä?
Syksyllä aloittavissa koulutuksissa on valittavissa seuraavia jaksoja:
Asiantuntijamyynti kansainvälisessä liiketoiminnassa
Myynnin kehittäminen
Henkilöstöjohtaminen ja työyhteisön hyvinvointi
Kannattava liiketoiminta
Digitaalisuuden hyödyntäminen markkinoinnissa
Markkinointi ja kansainvälisyys
Social Media Marketing
Tulevaisuuden hallitusosaaminen
Työntekijäkokemuksen johtaminen
Asiakaslähtöisen digitaaliset palvelut ja asiakaskokemuksen kehittäminen